|Anis Zahirah Azman|Batu Pahat,Johor|

AKHIRUL KALAM DARIPADA KU

SAYA ANIS ZAHIRAH AZMAN . 5 SCIENCE 3 . JC001A062 . SPM 2014 . SM SAINS JOHOR,KLUANG .

DENGAN INI ;

SAYA SAJOHA . SAYA ALUMNI SM SAINS JOHOR . SAYA DAH BEBAS . SAYA DAH BESAR TAPI FIKIRAN KEANAKAN . SAYA SAYA SAYA SAYA DAN SAYA 

SAPPHIRE 1014 SEGALANYA BAGI AKU . MENGAJAR ERTI PERSAHABATAN , KERJASAMA , KEKUATAN , DAN APA-APA SAHAJA *CLICHE 
THANKS SAPPHIRE UNTUK SEGALANYA .
SEGALA PAHIT MANIS KITA LALUI BERSAMA ,SEMOGA ALLAH SWT MEREDAI PERTEMUAN DAN PERPISAHAN INI :D

BECAUSE WE ARE FIVERS

CIKGU-CIKGU YG TELAH MENGAJAR SAYA DARI FROM 1 -> FORM 5 ,
TERIMA KASIH KU UCAPKAN PADAMU .
JUMPA 3HB MAC 2015 NANTI

LOTS OF ❤ 
@AnisZhrh


--------------------------------------------------- END --------------------------------------------------------

No comments:

Small Cute Hot Pink Pointer
 
|SAPPHIRE'S @ Sajoha|